PÄÄKIRJOITUS KLUBI LAHTI LEHDEN PÄÄKIRJOTUS

Lahden Klubitalo on toiminut 16 vuotta ja kaiken näköistä on tapahtunut. Tässä vähän näkökantaa vanhan ja nuoren jäsenen puolesta.

Tulin jäseneksi vuonna 2010 ja Klubitalo on muuttunut jäsenten mukana aina vähän erilaiseksi. Kun uusia ihmisiä tulee toimintaan mukaan, niin toiminnan pitää vastata ihmisten tarpeisiin. Pyrin itse huomioimaan nuoret ja vanhat jäsenet tasapuolisesti eli kaikkien kanssa tullaan toimeen jollakin tasolla. Minulle on tullut lisää ystäviä uusista jäsenistä. Peliporukka lisääntyy kotona, kun peli-iltoja vietetään. Apuakin tulee, jos kotiaskareet eivät onnistu, eli parvekkeen lasit tulee pestyä, kun itsellä on korkeapaikan kammo, kiitos jäsenelle 257 eli Mickelle. Nyt partsin lasit kiiltää ja näkee uloskin!

Kiitos myös henkilökunnalle näistä vuosista. Yhdessä on rämmitty kaikki vuodet ja aikaan saatu kaikenlaisia asioita. Tarvitsin alkuvuosina paljonkin apua, mutta nykyään yritän auttaa muita, kun oma tilanteeni on tasapainossa. Erityinen kiitos Ritva Kokkoselle ja Nina Ristolalle, joiden kanssa on pisimpään tehty yhteistyötä.

Terveisin, jäsen 156 eli Heikki L.

Moi, tulin jäseneksi noin kuukausi-puoltoista sitten ennen tämän lehden julkaisua. Olen siitä asti pyrkinyt käymään melko säännöllisesti Klubitalolla. Tykkään kyllä hengailla ihmisten kanssa ja mielestäni olen päässyt porukkaan mukaan tosi mukavasti. Olen saanut Klubitalolla arkirytmini kuntoon ja valehtelematta voin sanoa, että asiat on alkanut rullaamaan.

Kiitos Klubitalolle siitä ja samalla olen melko lailla tullut kuorestani ulos. Olen myös saanut otteen omasta elämästäni. Siitä olen kiitollinen Klubitalon henkilökunnalle ja siellä käyvälle jengille. Kavereitakin Klubitalon kautta on tullut.

Kiitos ja kumarrus, jäsen 257 eli Micke

www.phklubitalot.fi/klubilahti